Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.r., 18. 02, Plán výuky 1. tříd 19.2.2018 - ...

2.r., 12. 02, Čtrnáctidenní plán pro 2.roční ...

3.r., 09. 02, Vyjmenovná slova ...

3.r., 09. 02, Čtrnáctidenní plán 19.2. - 2.3 ...

4.r., 09. 02, Čtenářská gramotnost 4. ročník ...

1.B, 08. 02, Učivo 1.b do 9.2. ...

2.B, 06. 02, Origami - Korunka ...

2.B, 05. 02, Výtvarná výchova - abstraktní ...

2.B, 05. 02, Náš badatel Hugo, Pepína a jej ...

2.B, 05. 02, Vysvědčení - 2.B - ( 31.1.2018 ...

3.r., 05. 02, Čtenářská dovednost ...

1.B, 05. 02, Učivo na pondělí a úterý ...

5.r., 01. 02, Halový pětiboj OVOV ...

1.A, 01. 02, Vysvědčení ...

1.A, 01. 02, Leden v 1.A ...

2.B, 31. 01, Co dokáže voda - Toulcův dvůr ...

4.r., 31. 01, Čtenářská gramotnost 4. ročník ...

2.B, 31. 01, Bubnování - 2.B + 3.r., - 25.1 ...

1.A, 30. 01, Bubnování ...

1.r., 30. 01, Bezpečnost v dopravě ...

4.r., 30. 01, Čtrnáctidenní plán 4. ročník 2 ...

5.r., 29. 01, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

1.r., 28. 01, Plán výuky 1. tříd 29.1.2018 - ...

4.r., 27. 01, Mafián v ptačí říši - výukový ...

3.r., 26. 01, Anglický jazyk skupina p.uč.Ka ...

3.r., 26. 01, Plavecký výcvik - autobus ...

3.r., 26. 01, Čtrnáctidenní plán 29.1. - 9.2 ...

4.r., 26. 01, Poznávačka ptáci ...

4.r., 26. 01, Čtenářská gramotnost 4. ročník ...

2.A, 25. 01, Bubnování - 1. třídy + 2.A - 2 ...

2.A, 25. 01, Co dokáže voda - Toulcův dvůr ...

3.r., 25. 01, Plavcký výcvik ...

1.B, 24. 01, Samurajská helma - Origami ( P ...

3.r., 24. 01, Podpis v žákovské knížce ...

2.A, 23. 01, Padá vločka za vločkou... - za ...

2.A, 23. 01, Bovýsek ve 2.A - 11.1.2018 ...

3.r., 23. 01, Přihláška na školu v přírodě ...

5.r., 22. 01, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

2.r., 21. 01, Přednáška MP Praha - Bezpečnos ...

5.r., 19. 01, VIDEO - LYŽAŘSKÝ a SNOWBOARDOV ...

2.B, 17. 01, Mezipředmětové vztahy ( Vv+M-G ...

2.B, 17. 01, Origami - " Obálka " ( Pč ), 2 ...

1.r., 17. 01, Origami - " Obálka " ( Pč ), 1 ...

1.r., 17. 01, Můj portrét, práce s pastelkou ...

3.r., 17. 01, Důležité informace z třídní sc ...

2.r., 16. 01, Dětský fotbalový pohár PFS 201 ...

4.r., 15. 01, Čtrnáctidenní plán 4. ročník 1 ...

2.A, 15. 01, Lední medvěd - anilinky, křída ...

2.r., 14. 01, Čtrnáctidenní plán výuky pro 2 ...

5.r., 12. 01, Lyžařský a snowboardový kurz d ...

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , Školní jídelna: 272 700 100

Článek

2016/2017 Rozumíme penězům

Datum: 13.06  Zadal: Ferkl   Třída: 5.r.  kategorie: Článek  Fotogalerie   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Rozumíme penězům je program zaměřený na finanční vzdělávání dětí. Cílem programu je přispět ke zvýšení finanční gramotnosti. Žáci 5. roč. měli možnost zapojit se do programu a seznámit se s přehledem jednotlivých témat:
1. První setkání s finanční gramotností: Žák si vytvoří sadu otázek k tématu, seznámí se s modelovou rodinou.
2. Naše příjmy a výdaje: Žák sestaví modelový rozpočet, zaznamenává příjmy a výdaje.
3. Náklady na bydlení: Žák se podílí konkrétním jednáním na úsporách rodinného rozpočtu v oblasti bydlení.
4. Plánování dovolené je pro žáky tématem příjemným, známým, blízkým a dostatečně atraktivním. Mohou uplatnit nejen skutečné vědomosti z oboru:
Vlastivědy, přírodovědy, informatiky, osobní životní zkušenosti z cestování svou fantazii, představy a velká přání.
Porovnávají své názory z pozice fiktivní role ve skupině, argumentují, naslouchají názorům ostatních. Ke konečnému řešení dochází dohodou mezi všemi členy modelové domácnosti.
Z hlediska finančních produktů a služeb je zde příležitost seznámit se s různými formami spoření a jejich zúročování.

Počet příspěvků: