Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

4.r., 21. 03, Slepičky (pracovní činnosti) ...

4.r., 19. 03, Židle jsou hotovy - pracovní č ...

4.r., 19. 03, Stroj času - celodenní projekt ...

5.r., 19. 03, Stroj času - celodenní projekt ...

5.r., 19. 03, Kámen společník člověka - Toul ...

3.A, 18. 03, Recitace - Květomluva, Turisti ...

1.A, 18. 03, Divadlo Minor - představení Li ...

2.B, 17. 03, Origami - " Parníčky " - ( Pč ...

2.B, 17. 03, Jarní přáníčka - Pč, 2.B - 5.3 ...

3.r., 17. 03, Abstraktní obrázky - Vv, ( 3.A ...

3.B, 17. 03, Divadlo Alfred ve dvoře ( ISTA ...

4.r., 15. 03, Toulcův dvůr 14.3.2019 ...

5.r., 14. 03, Pomůcky na pondělní projekt ...

4.r., 14. 03, Pomůcky na pondělní projekt ...

2.r., 14. 03, Čtrnáctidenní plán 11.3. - 22. ...

2.r., 14. 03, Divadlo Minor ...

3.B, 13. 03, " Želva " ( ČJ - L ), 1.3.2019 ...

2.B, 13. 03, Fotografie 2.b v únoru ...

3.B, 13. 03, Měříme objem ( laboratorní úlo ...

3.r., 12. 03, Dny pro záchranu života - Zách ...

3.A, 12. 03, Příběh jednoho kolečka... - 4. ...

3.r., 12. 03, Divadlo Pavla Kožíška - S kouz ...

3.A, 12. 03, Malé vynálezy velké doby - Dům ...

3.r., 12. 03, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...

5.r., 11. 03, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

4.r., 11. 03, Toulcův dvůr 14.3.2019 ...

4.r., 11. 03, Čtrnáctidenní plán 11. - 22.3. ...

1.r., 11. 03, Čtrnáctidenní plán 1.ročník 1 ...

4.r., 11. 03, Poznávačka - živočichové u lid ...

4.r., 08. 03, Židle, část první ...

4.r., 04. 03, Matematika - test ...

2.A, 03. 03, Únor v 2.A ...

4.r., 28. 02, Materiál na tvorbu židle - pra ...

2.B, 27. 02, Práce s jehlou - " Stehování " ...

4.r., 27. 02, Listy aneb hra s barvou a link ...

3.r., 25. 02, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...

3.B, 25. 02, " Lední medvěd " ( ČJ - L ), 1 ...

3.B, 25. 02, Měříme hmotnost ( laboratorní ...

1.r., 25. 02, Čtrnáctidenní plán 25.2. - 8.3 ...

5.r., 18. 02, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

4.r., 16. 02, Čtrnáctidenní plán 25.2. - 8.3 ...

2.r., 15. 02, Plán výuky 2.ročník 25.2.- 8.3 ...

4.r., 14. 02, Škola v přírodě ...

4.r., 11. 02, Dopravní výchova ...

5.r., 11. 02, Přepadový test ...

4.r., 11. 02, Přepadový test ...

2.r., 11. 02, Výlet do Toulcova dvora ...

4.r., 11. 02, Poznávačka ptáci na krmítku ...

3.r., 09. 02, Práce s jehlou, přišívání knof ...

1.B, 06. 02, Vánoční besídka ...


Projekt Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


Evropské unie – Pospolu u stolu


Evropské unie – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , Školní jídelna: 272 700 100

Školní parlament

Školní parlament je prostředek, pomocí něhož se žáci učí odpovědnosti, spolupráci a vztahu ke svému okolí. Díky svým činnostem pomáhá zlepšovat klima školy, propojuje žáky, vedení školy, učitele, i rodiče. Skrze parlament propůjčujeme žákům díl odpovědnosti za rozhodování o třídě a škole.

Jeho účelem je dát žákům prostor, kde mohou vyjádřit své názory na otázky, které se týkají jejich každodenního života ve škole, umožnit jim vyjednávat o realizaci jejich nápadů, a je-li to možné, tyto nápady uskutečnit. Stejně tak ale představuje místo, kde žáci musí hledat odpovědi na otázky, které vznesli jejich spolužáci. V parlamentu jsou zastoupeny všechny třídy od 1.9.2016

V současné době žáci volí zástupce za třídu, který se zapojí do pravidelného setkání parlamentu s koordinátorem.

Koordinátor vede školní parlament. Koordinátor dodržuje základní pravidlo: „Nedělám práci za žáky, jen pomáhám vytvářet podmínky pro to, aby si poradili sami. Pouze jim předávám odpovědnost.“

Stolní tenis, turnaj 25. 4.

Datum: 25.04  Zadal: parlament   Třída: Vse  kategorie: Školní parlament  Fotogalerie   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Počet příspěvků: