Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

4.r., 21. 03, Slepičky (pracovní činnosti) ...

4.r., 19. 03, Židle jsou hotovy - pracovní č ...

4.r., 19. 03, Stroj času - celodenní projekt ...

5.r., 19. 03, Stroj času - celodenní projekt ...

5.r., 19. 03, Kámen společník člověka - Toul ...

3.A, 18. 03, Recitace - Květomluva, Turisti ...

1.A, 18. 03, Divadlo Minor - představení Li ...

2.B, 17. 03, Origami - " Parníčky " - ( Pč ...

2.B, 17. 03, Jarní přáníčka - Pč, 2.B - 5.3 ...

3.r., 17. 03, Abstraktní obrázky - Vv, ( 3.A ...

3.B, 17. 03, Divadlo Alfred ve dvoře ( ISTA ...

4.r., 15. 03, Toulcův dvůr 14.3.2019 ...

5.r., 14. 03, Pomůcky na pondělní projekt ...

4.r., 14. 03, Pomůcky na pondělní projekt ...

2.r., 14. 03, Čtrnáctidenní plán 11.3. - 22. ...

2.r., 14. 03, Divadlo Minor ...

3.B, 13. 03, " Želva " ( ČJ - L ), 1.3.2019 ...

2.B, 13. 03, Fotografie 2.b v únoru ...

3.B, 13. 03, Měříme objem ( laboratorní úlo ...

3.r., 12. 03, Dny pro záchranu života - Zách ...

3.A, 12. 03, Příběh jednoho kolečka... - 4. ...

3.r., 12. 03, Divadlo Pavla Kožíška - S kouz ...

3.A, 12. 03, Malé vynálezy velké doby - Dům ...

3.r., 12. 03, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...

5.r., 11. 03, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

4.r., 11. 03, Toulcův dvůr 14.3.2019 ...

4.r., 11. 03, Čtrnáctidenní plán 11. - 22.3. ...

1.r., 11. 03, Čtrnáctidenní plán 1.ročník 1 ...

4.r., 11. 03, Poznávačka - živočichové u lid ...

4.r., 08. 03, Židle, část první ...

4.r., 04. 03, Matematika - test ...

2.A, 03. 03, Únor v 2.A ...

4.r., 28. 02, Materiál na tvorbu židle - pra ...

2.B, 27. 02, Práce s jehlou - " Stehování " ...

4.r., 27. 02, Listy aneb hra s barvou a link ...

3.r., 25. 02, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...

3.B, 25. 02, " Lední medvěd " ( ČJ - L ), 1 ...

3.B, 25. 02, Měříme hmotnost ( laboratorní ...

1.r., 25. 02, Čtrnáctidenní plán 25.2. - 8.3 ...

5.r., 18. 02, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

4.r., 16. 02, Čtrnáctidenní plán 25.2. - 8.3 ...

2.r., 15. 02, Plán výuky 2.ročník 25.2.- 8.3 ...

4.r., 14. 02, Škola v přírodě ...

4.r., 11. 02, Dopravní výchova ...

5.r., 11. 02, Přepadový test ...

4.r., 11. 02, Přepadový test ...

2.r., 11. 02, Výlet do Toulcova dvora ...

4.r., 11. 02, Poznávačka ptáci na krmítku ...

3.r., 09. 02, Práce s jehlou, přišívání knof ...

1.B, 06. 02, Vánoční besídka ...


Projekt Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


Evropské unie – Pospolu u stolu


Evropské unie – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , Školní jídelna: 272 700 100

Článek

Adaptační kurz "Hurá do školy za kamarády"

Datum: 14.09  Zadal: Koudelova   Třída: Vse  kategorie: Článek  Fotogalerie   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Milí rodiče,
chtěly bychom se s Vámi podělit o naše zážitky z tohoto týdne.
Jak jistě víte, ve středu 12.9. a ve čtvrtek 13.9. proběhl adaptační kurz pro první třídy naší školy.
Kurz jsme nazvaly „Hurá do školy za kamarády“. Cílem kurzu bylo hlavně seznámit žáky s novými spolužáky ve své a ve vedlejší třídě, naučit se pracovat ve skupinkách a v neposlední řadě také poznat druhou paní učitelku z vedlejší třídy.
Ve středu den začínal ve třídě a žáci měli za úkol vytleskávat své jméno a jména svých spolužáků. Poté jsme si v kroužku na koberci povídali o kamarádství, jaký byl měl kamarád být. Děti měly za úkol svého kamaráda nakreslit a představit ho třídě.
Zbytek dne jsme trávili v parku za školou a na hřišti, kde si děti zkusily soutěžit ve družstvech a předávat si štafetový „kolík“.
Svačina probíhala formou pikniku v trávě.
Po svačině jsme děti rozpočítaly náhodně do skupinek, každá skupinka dostala 3 kartičky s různými obrázky. Ve skupinkách měli žáci za úkol vymyslet krátký příběh tak, aby obsahoval všechny obrázky na kartičkách.
Děti v těchto skupinkách také stavěly obrázky z plastových víček.
Druhý den ráno začínal kurz v tělocvičně. Děti se naučily s paní učitelkou jednoduchý tanec na známou písničku z filmu Madagaskar /Já tak rád trsám/. Dále jsme se rozdělili podle tříd. Půlka hrála hru Tichá pošta, druhá půlka hry s padákem. Děti ve skupině drží barevnou látku ve tvaru padáku s otvorem uprostřed a poslouchají pokynů učitele a spolupracovat mezi sebou /dopravit míče do díry, vyhodit míče do vzduchu, vytvářejí lehký vánek, po znamení učitele se schoulí do klubíčka – učitel přikryje padákem část dětí – zbytek dětí hádá, kdo byl pod padákem atd./. Zbytek dne děti opět strávily venku. Tentokrát vymýšlely svůj vlastní tanec ve skupinách a poté ho ukazovaly ostatním.
Dále hráli žáci Kimovu hru (zraková paměť). Na stromech byly jednoduché obrázky, které si měly děti postupně zapamatovat a následně je nakreslit na papír. Druhá skupina hádala podle hmatu, jaké předměty jsou pod šátkem, nebo si děti měly zapamatovat řadu předmětů.
Na závěr jsme si za doprovodu kytary zazpívali a zrytmizovali písničky „Slunce za hory“ a „Tři citrónky“.
Během kurzu děti sbíraly razítka za zdárné ukončení úkolu. Nakonec jim z razítek vyšlo slovo KAMARÁDI.

Děti program velmi bavil, všechny se zapojily a měly z něj radost.
VŠECHNY JE MOC CHVÁLÍME!
Paní učitelky Eva a Petra.

Počet příspěvků: