Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

5.r., 18. 01, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

5.r., 18. 01, Přijímací řízení na víceletá g ...

4.r., 18. 01, Čtrnáctidenní plán 21.1. - 1.2 ...

5.r., 18. 01, Pondělní test z vlastivědy ...

4.r., 18. 01, Pondělní test z vlastivědy ...

2.B, 17. 01, Origami - " Ptáček štěstí " - ...

5.r., 15. 01, Týdenní plán 5. ročník 14. 1. ...

4.r., 15. 01, Minimalismus ...

4.r., 15. 01, Odraz v hladině ...

3.A, 13. 01, Mafián v ptačí říši - Toulcův ...

5.r., 10. 01, Lyžařský a snowboardový kurz k ...

3.B, 10. 01, Vánoční přáníčka, " Origami st ...

3.B, 10. 01, Tangrami - ( Pracovní činnosti ...

3.B, 10. 01, " Andělsko-čertovská výuka ", ...

5.r., 09. 01, Lyžařský a snowboardový kurz k ...

5.r., 08. 01, Lyžařský a snowboardový kurz k ...

3.r., 08. 01, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...

4.r., 08. 01, Toulcův dvůr - Mafián v ptačí ...

5.r., 07. 01, Lyžařský a snowboardový kurz p ...

2.r., 07. 01, Čtrnáctidenní plán 7.1. - 18.1 ...

1.r., 07. 01, Čtrnáctidenní plán pro 1.roční ...

1.A, 03. 01, VIDEO A FOTO - VÁNOCE V 1.A ...

3.B, 28. 12, Předvánoční atmosféra ve 3.B t ...

3.B, 28. 12, Ilustrace - ( Vv ), 20.12.2018 ...

2.B, 28. 12, Vánoční hvězda z papíru - ( Pč ...

2.A, 23. 12, Prosinec v 2.A ...

3.A, 23. 12, 3.A přeje krásné Vánoce! (aneb ...

3.A, 23. 12, Taneční divadlo Ponec - Karnev ...

4.r., 21. 12, Čtrnáctidenní plán 7. - 18.1.2 ...

2.B, 21. 12, Fotografie Vánoce 2018 ...

5.r., 21. 12, Soutěž Informatika ...

4.r., 20. 12, Plavecký výcvik ...

3.B, 20. 12, Náš badatel Hugo, Pepína a jej ...

4.r., 18. 12, Toulcův dvůr 7.1.2019 - důlež ...

4.r., 18. 12, Diorama ...

3.B, 17. 12, Anglický jazyk ...

1.A, 17. 12, 1.A - změna ve výuce 19.12. (s ...

2.B, 15. 12, Papírové proplétání - ( Pč ), ...

3.A, 15. 12, Pracovní činnosti - Karneval z ...

3.A, 15. 12, Práce s temperou. Míchání bare ...

2.r., 14. 12, Přátelské florbalové utkání ...

2.A, 12. 12, Listopad v 2.A ...

2.r., 12. 12, Listopadový výlet do čokoládov ...

2.B, 11. 12, Fotografie listopad 2018 ...

2.B, 11. 12, Pohádka a besídka ve 2.b ...

4.r., 11. 12, Filmové představení ...

3.B, 10. 12, Náš badatel Hugo, Pepína a jej ...

5.r., 10. 12, Dobrovolně volitelný domácí úk ...

3.A, 06. 12, Mikulášský den ve 3.A - 4.12.2 ...

4.r., 06. 12, Vánoční svícen ...


Projekt Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , Školní jídelna: 272 700 100

Článek

Adaptační kurz

Datum: 14.09  Zadal: Koudelova   Třída: 1.r.  kategorie: Článek  Fotogalerie   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Milí rodiče,
chtěly bychom se s Vámi podělit o naše zážitky z tohoto týdne.
Jak jistě víte, ve středu 12.9. a ve čtvrtek 13.9. proběhl adaptační kurz pro první třídy naší školy.
Kurz jsme nazvaly „Hurá do školy za kamarády“. Cílem kurzu bylo hlavně seznámit žáky s novými spolužáky ve své a ve vedlejší třídě, naučit se pracovat ve skupinkách a v neposlední řadě také poznat druhou paní učitelku z vedlejší třídy.
Ve středu den začínal ve třídě a žáci měli za úkol vytleskávat své jméno a jména svých spolužáků. Poté jsme si v kroužku na koberci povídali o kamarádství, jaký byl měl kamarád být. Děti měly za úkol svého kamaráda nakreslit a představit ho třídě.
Zbytek dne jsme trávili v parku za školou a na hřišti, kde si děti zkusily soutěžit ve družstvech a předávat si štafetový „kolík“.
Svačina probíhala formou pikniku v trávě.
Po svačině jsme děti rozpočítaly náhodně do skupinek, každá skupinka dostala 3 kartičky s různými obrázky. Ve skupinkách měli žáci za úkol vymyslet krátký příběh tak, aby obsahoval všechny obrázky na kartičkách.
Děti v těchto skupinkách také stavěly obrázky z plastových víček.
Druhý den ráno začínal kurz v tělocvičně. Děti se naučily s paní učitelkou jednoduchý tanec na známou písničku z filmu Madagaskar /Já tak rád trsám/. Dále jsme se rozdělili podle tříd. Půlka hrála hru Tichá pošta, druhá půlka hry s padákem. Děti ve skupině drží barevnou látku ve tvaru padáku s otvorem uprostřed a poslouchají pokynů učitele a spolupracují mezi sebou /dopravit míče do díry, vyhodit míče do vzduchu, vytvářejí lehký vánek, po znamení učitele se schoulí do klubíčka – učitel přikryje padákem část dětí – zbytek dětí hádá, kdo byl pod padákem atd./. Zbytek dne děti opět strávily venku. Tentokrát vymýšlely svůj vlastní tanec ve skupinách a poté ho ukazovaly ostatním.
Dále hráli žáci Kimovu hru (zraková paměť). Na stromech byly jednoduché obrázky, které si měly děti postupně zapamatovat a následně je nakreslit na papír. Druhá skupina hádala podle hmatu, jaké předměty jsou pod šátkem, nebo si děti měly zapamatovat řadu předmětů.
Na závěr jsme si za doprovodu kytary zazpívali a zrytmizovali písničky „Slunce za hory“ a „Tři citrónky“.
Během kurzu děti sbíraly razítka za zdárné ukončení úkolu. Nakonec jim z razítek vyšlo slovo KAMARÁDI.

Děti program velmi bavil, všechny se zapojily a měly z něj radost.
VŠECHNY JE MOC CHVÁLÍME!
Paní učitelky Eva a Petra.

Počet příspěvků: