Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

5.r., 18. 02, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

4.r., 16. 02, Čtrnáctidenní plán 25.2. - 8.3 ...

2.r., 15. 02, Plán výuky 2.ročník 25.2.- 8.3 ...

4.r., 14. 02, Škola v přírodě ...

4.r., 11. 02, Dopravní výchova ...

5.r., 11. 02, Přepadový test ...

4.r., 11. 02, Přepadový test ...

2.r., 11. 02, Výlet do Toulcova dvora ...

4.r., 11. 02, Poznávačka ptáci na krmítku ...

3.r., 09. 02, Práce s jehlou, přišívání knof ...

1.B, 06. 02, Vánoční besídka ...

4.r., 06. 02, Krajina či vlny? ...

2.r., 06. 02, Plán výuky 2.ročník 4-15.2.201 ...

5.r., 05. 02, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

3.B, 04. 02, Anglický jazyk ...

1.r., 04. 02, Čtrnáctidenní plán 4.2. - 15.2 ...

3.r., 03. 02, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...

2.A, 02. 02, Leden ve 2.A ...

3.B, 01. 02, " Barevný svět " - Klášter sv. ...

3.B, 01. 02, Rozpustnost a nerozpustnost lá ...

2.B, 01. 02, Papírové skládanky - auta - ( ...

2.B, 31. 01, Fotografie ze třídy v lednu 20 ...

4.r., 31. 01, Čtrnáctidenní plán 4.2. - 15.2 ...

4.r., 28. 01, Změna rozvrhu ...

4.r., 28. 01, Klasifikace - vysvědčení ...

3.B, 27. 01, Náš badatel Hugo, Pepína a jej ...

2.r., 26. 01, Toulcův dvůr - pondělí 28.1. ...

3.B, 26. 01, Náš badatel Hugo, Pepína a jej ...

3.r., 23. 01, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...

4.r., 22. 01, Obleva ...

1.r., 21. 01, Čtrnáctidenní plán pro 1.roční ...

4.r., 21. 01, Poznávačka houby ...

2.r., 20. 01, Čtrnáctidenní plán 2. tříd 21. ...

5.r., 18. 01, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

5.r., 18. 01, Přijímací řízení na víceletá g ...

4.r., 18. 01, Čtrnáctidenní plán 21.1. - 1.2 ...

5.r., 18. 01, Pondělní test z vlastivědy ...

4.r., 18. 01, Pondělní test z vlastivědy ...

2.B, 17. 01, Origami - " Ptáček štěstí " - ...

5.r., 15. 01, Týdenní plán 5. ročník 14. 1. ...

4.r., 15. 01, Minimalismus ...

4.r., 15. 01, Odraz v hladině ...

3.A, 13. 01, Mafián v ptačí říši - Toulcův ...

5.r., 12. 01, Lyžařský a snowboardový kurz d ...

5.r., 10. 01, Lyžařský a snowboardový kurz k ...

3.B, 10. 01, Vánoční přáníčka, " Origami st ...

3.B, 10. 01, Tangrami - ( Pracovní činnosti ...

3.B, 10. 01, " Andělsko-čertovská výuka ", ...

5.r., 09. 01, Lyžařský a snowboardový kurz k ...

5.r., 08. 01, Lyžařský a snowboardový kurz k ...


Projekt Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


Evropské unie – Pospolu u stolu


Evropské unie – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , Školní jídelna: 272 700 100

Zpráva na úvod

Informace o dotazníkovém šetření

Datum: 05.02  Zadal: Ferkl   Třída: Vse  kategorie: Zpráva na úvod   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Milí žáci, učitelé, rodiče, zaměstnanci.

Cílem naší školy je, aby se děti do školy těšily a cítily se zde bezpečně, učitelé předávali znalosti a vědomosti s chutí a svou práci měli rádi, aby se provozním zaměstnancům ve škole dobře pracovalo a rodiče byli s výběrem školy pro své děti spokojení. Zda se nám to daří a co bychom případně měli změnit, nám musíte říct Vy, kteří jste do chodu školy zapojení. Proto jsme si nechali od společnosti Scio připravit dotazník, který vám přinesou děti, a prosíme o jeho vyplnění. Důležité jsou pro nás i Vaše třeba i nepříjemné připomínky, nad kterými se tak můžeme zamyslet.

Výsledky zveřejníme na webu školy a budeme vás o nich informovat.
Šetření probíhá formou tištěného dotazníku, který vám přinesou děti. Pokud Vám tištěná varianta dotazníku nevyhovuje, napište nám. Zašleme Vám přístupy do on-line aplikace.
Za každé dítě ve škole vyplňte vždy jen jeden dotazník. Instrukce k jeho vyplnění jsou uvedeny v hlavičce.

Do kdy: Vyplněný papírový dotazník doručte do školy nejpozději do 15. 2. 2019. Nebo jej pošlete přímo do společnosti Scio na adresu: Scio, Mapa školy, Pobřežní 34, Praha 8, 186 00.

Anonymita: Šetření je připraveno tak, abyste mohli své názory vyjádřit bez obav ze zneužití. Vyplněné papírové dotazníky budou vybírány následujícím způsobem: třídním učitelem, nebo je můžete zaslat přímo společnosti Scio.

V případě dotazů jsme vám k dispozici. Děkujeme za Vaše názory i Vaši pomoc.

Počet příspěvků: