Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

4.B, 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

3.A, 01. 06, testik prvouka ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...

2.r., 19. 05, Čtrnáctidenní plán od 12. 5. d ...

1.B, 18. 05, Slon - čtení s porozuměním ...

1.B, 18. 05, Domácí pátračka ...

1.A, 18. 05, " Domácí příprava " od 18. 5. ...

2.B, 18. 05, Domácí škola na dny 18., 19. 5 ...

1.B, 18. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 18. 05, Přírodověda - úkol do 22. 5. ...

5.r., 18. 05, Přírodověda - online výuka 14. ...

1.r., 18. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 18. 05, Témata na období 18.5.-22.5.20 ...

3.B, 18. 05, Učivo do 22. 5. ...

4.B, 18. 05, Anglický jazyk ...

3.A, 17. 05, Učivo na 18.5. - 22.5.2020 ...

1.A, 17. 05, Učivo od 18. 5. do 22. 5. 2020 ...

2.A, 15. 05, Domácí škola 18. – 22.5. ...

1.r., 15. 05, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 05, Shrnutí učiva 11. - 15.5.2020 ...

4.B, 14. 05, Anglický jazyk ...

4.A, 13. 05, Učivo na dny 11.5. - 15.5.2020 ...

4.r., 13. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

4.r., 13. 05, Po(d)klady z hodin ...

2.B, 13. 05, Domácí škola na dny 13. - 15. ...

2.A, 12. 05, Domácí škola 13.-15.5. ...

5.r., 12. 05, Podklady z hodin ...

1.B, 12. 05, Svátek maminek 10. 5. 2020 ...

3.B, 11. 05, Učivo do konce týdne 15.5. ...

4.r., 11. 05, Dobrovolný domácí úkol - palác ...

5.r., 11. 05, Dobrovolný domácí úkol - vodoj ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Fotogalerie

Vodní dům a Včelí svět - Hulice - 17.4.2019

Datum: 27.04  Zadal: Holbova   Třída: 3.A  kategorie: Fotogalerie  Fotogalerie   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Ve středu 17.4.2019 jsme navštívili dvě skvělé exkurze v Hulicích (okr.Benešov). Nejdříve jsme navštívili Vodní dům (stojí v těsné blízkosti vodní nádrže Želivka), kde pro nás měli připravený program s názvem Vodník Švihák a jeho breberky. Nejdříve si děti povídaly s paní lektorkou, které živočichy můžeme potkat u vody nebo ve vodě, ukázali si jejich obrázky a děti se dozvěděly spoustu zajímavých informací. Druhá část programu se odehrávala venku. Děti se rozdělily do 4 skupin, každá skupinka dostala potřebné vybavení pro lov drobných vodních organismů a šlo se na to. Děti pomocí různých sít a sítěk lovily nejrůznější vodní živočichy, které pak společně pozorovaly a zkoumaly např. pomocí lupy. Třetí část programu se týkala komentovaného krmení raků říčních - většina dětí viděla raka říčního poprvé v životě a když jej navíc mohli zkusit i nakrmit - nezapomenutelný zážitek. Poté jsme se přesunuly do interiérové expozice o vodě a o vodním světě, kde si děti vyzkoušely poskládat papírový kelímek a ochutnat různé druhy vody, prohlédly si vodní mikroorganismy pod mikroskopy, v části zvané Pod vodní hladinou pozorovaly vodní rostliny a zvířata -v akváriích se proháněly ryby, do sluchátek znělo zurčení vody, strop se stal hladinou vody se svou hrou světel a stínů a spoust dalšího. Závěr programu ve Vodním domě jsme strávili v atriu, kde si děti mohly vyzkoušet venkovní vodní expozice např. umělé vodní toky symbolizující řeku od pramene k ústí, které se daly ovládat pomocí čerpadel, pump, vodních mlýnků, hrází a rozvodníků.

Poté jsme znovu nasedli do autobusu a vydali se na druhou exkurzi - do Včelího světa. Zde se nás ujala sympatická paní lektorka, která nám nejdříve představila život včel, koho v úle najdeme, jaké jsou jejich funkce, co všechno se v úle děje, dále si děti mohly vyzkoušet včelařský klobouk, poskládat plástev z dřevěných dílků, poslechnout zvuky z úlu, vyřešit kvízy, atd. Druhá část exkurze ve Včelím světě se týkala vybavení včelaře, medu, produktů z medu a také jsme shlédli krátký film, jak se postupuje, když královna vyletí z úlu a celé včelstvo ji následuje. V další části si děti vyráběly sůl do koupele s levandulí a neminula nás také návštěva u včelího úlu. V závěru si děti zkusily postavit včelí úl a ochutnávaly med a než jsme poděkovaly za perfektní exkurzi a rozloučili se, mohly si děti koupit suvenýry.

Díky krásnému počasí se obě exkurze vydařily a všichni jsme si to moc užili!

Za 3.A Drahoslava Holbová, tř. učitelka

Počet příspěvků: