Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

4.r., 17. 05, Věci na pracovní činnosti ...

4.r., 17. 05, Předposlední středeční test ...

5.r., 14. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

4.r., 06. 05, Plán výuky 6.5.- 24.5.2019 ...

2.r., 06. 05, Plán výuky pro 2. ročník 6.5. ...

1.r., 06. 05, Plán na tři týdny od. 6. 5. do ...

3.r., 05. 05, Třítýdenní plán pro 3. ročníky ...

3.r., 05. 05, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...

3.B, 05. 05, Matematika - Geometrie ( Trojú ...

3.B, 05. 05, Vodní dům a Včelí svět -Hulice ...

2.A, 04. 05, Duben ve 2.A ...

4.r., 02. 05, Ovečka x mosty (4:7) ...

5.r., 02. 05, Pondělní testík ...

4.r., 02. 05, Domácí úkol na pondělí ...

3.B, 30. 04, Anglický jazyk 3.B ...

2.B, 30. 04, Co děláme v dubnu 2019 ...

2.A, 29. 04, Den Země 2019 - Voda ...

1.A, 29. 04, Den Země - projekt Voda ...

4.r., 29. 04, Zvířátka (Pracovní činnosti) ...

3.A, 27. 04, Den Země ve 3.A - 26.4.2018 ...

3.A, 27. 04, Vodní dům a Včelí svět - Hulic ...

4.r., 26. 04, Den země 2019 ...

4.r., 26. 04, Hodnocení ve 3.čtvrtletí ...

2.r., 23. 04, Plán výuky 2.ročník 23.4.- 3.5 ...

1.r., 23. 04, Čtrnáctidenní plán 23.4. - 3.5 ...

2.B, 22. 04, Velikonoční přáníčka, 2.B - ( ...

3.B, 22. 04, Velikonoční tvoření ve 3. tříd ...

4.r., 17. 04, Čtrnáctidenní plán 23. 4.- 3.5 ...

5.r., 17. 04, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

5.r., 15. 04, Informace o vodáckém výletu na ...

1.A, 12. 04, Velikonoční tvoření - externis ...

3.r., 09. 04, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...

5.r., 09. 04, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

4.r., 08. 04, Čtrnáctidenní plán 8. - 17.4.2 ...

1.r., 08. 04, Čtrnáctidenní plán pro 1.roční ...

2.r., 07. 04, Čtrnáctidenní plán 8.4. - 17.4 ...

3.B, 05. 04, " A já su synek z Polanky " - ...

4.r., 04. 04, Velikonoční zajíček ...

1.r., 04. 04, Jarní poznávačka ...

4.r., 04. 04, Poznávačka jarní byliny ...

5.r., 03. 04, Co se nám sešlo... ...

2.A, 02. 04, Březen ve 2.A ...

4.r., 01. 04, Velikonoční dílna 2019 ...

5.r., 01. 04, Odznak všestrannosti ...

3.B, 30. 03, " Klokani " ( ČJ - L ), 22.3.2 ...

3.B, 30. 03, " Narozeninová " - ( Hv ) - 3. ...

3.r., 29. 03, Jaro je tady - ( Pč ), 3. ročn ...

4.r., 29. 03, Notýsek - chování ...

3.B, 29. 03, Anglický jazyk ...

1.A, 28. 03, Naše jarní tvořeníčko :-) ...


Projekt Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


Evropské unie – Pospolu u stolu


Evropské unie – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , Školní jídelna: 272 700 100

Fotogalerie

Vodní dům a Včelí svět - Hulice - 17.4.2019

Datum: 27.04  Zadal: Holbova   Třída: 3.A  kategorie: Fotogalerie  Fotogalerie   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Ve středu 17.4.2019 jsme navštívili dvě skvělé exkurze v Hulicích (okr.Benešov). Nejdříve jsme navštívili Vodní dům (stojí v těsné blízkosti vodní nádrže Želivka), kde pro nás měli připravený program s názvem Vodník Švihák a jeho breberky. Nejdříve si děti povídaly s paní lektorkou, které živočichy můžeme potkat u vody nebo ve vodě, ukázali si jejich obrázky a děti se dozvěděly spoustu zajímavých informací. Druhá část programu se odehrávala venku. Děti se rozdělily do 4 skupin, každá skupinka dostala potřebné vybavení pro lov drobných vodních organismů a šlo se na to. Děti pomocí různých sít a sítěk lovily nejrůznější vodní živočichy, které pak společně pozorovaly a zkoumaly např. pomocí lupy. Třetí část programu se týkala komentovaného krmení raků říčních - většina dětí viděla raka říčního poprvé v životě a když jej navíc mohli zkusit i nakrmit - nezapomenutelný zážitek. Poté jsme se přesunuly do interiérové expozice o vodě a o vodním světě, kde si děti vyzkoušely poskládat papírový kelímek a ochutnat různé druhy vody, prohlédly si vodní mikroorganismy pod mikroskopy, v části zvané Pod vodní hladinou pozorovaly vodní rostliny a zvířata -v akváriích se proháněly ryby, do sluchátek znělo zurčení vody, strop se stal hladinou vody se svou hrou světel a stínů a spoust dalšího. Závěr programu ve Vodním domě jsme strávili v atriu, kde si děti mohly vyzkoušet venkovní vodní expozice např. umělé vodní toky symbolizující řeku od pramene k ústí, které se daly ovládat pomocí čerpadel, pump, vodních mlýnků, hrází a rozvodníků.

Poté jsme znovu nasedli do autobusu a vydali se na druhou exkurzi - do Včelího světa. Zde se nás ujala sympatická paní lektorka, která nám nejdříve představila život včel, koho v úle najdeme, jaké jsou jejich funkce, co všechno se v úle děje, dále si děti mohly vyzkoušet včelařský klobouk, poskládat plástev z dřevěných dílků, poslechnout zvuky z úlu, vyřešit kvízy, atd. Druhá část exkurze ve Včelím světě se týkala vybavení včelaře, medu, produktů z medu a také jsme shlédli krátký film, jak se postupuje, když královna vyletí z úlu a celé včelstvo ji následuje. V další části si děti vyráběly sůl do koupele s levandulí a neminula nás také návštěva u včelího úlu. V závěru si děti zkusily postavit včelí úl a ochutnávaly med a než jsme poděkovaly za perfektní exkurzi a rozloučili se, mohly si děti koupit suvenýry.

Díky krásnému počasí se obě exkurze vydařily a všichni jsme si to moc užili!

Za 3.A Drahoslava Holbová, tř. učitelka

Počet příspěvků: