Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

2.B, 06. 04, Domácí škola na den 8. 4. 2020 ...

1.A, 06. 04, " Domácí příprava " - od 6. 4. ...

4.B, 06. 04, Anglický jazyk 6. - 7.4. ...

3.B, 06. 04, Učení na 6. a 7. 4. ...

1.B, 06. 04, Učivo k zvládnutí před Velikon ...

4.B, 06. 04, Učivo na dny 6.4.-8.4.2020 ...

2.A, 05. 04, Domácí škola 6. - 8. 4. ...

1.A, 05. 04, Učivo od 6. 4. do 9. 4. 2020 ...

3.A, 05. 04, Učivo na 6.4. - 8.4. ...

2.B, 05. 04, Domácí škola na dny 6.,7. 4. 2 ...

1.r., 04. 04, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

2.A, 03. 04, Domácí škola ( Pč ) - Origami, ...

4.A, 03. 04, Domácí škola ( Pč ) - Origami, ...

3.r., 03. 04, Plán výuky 30.3. - 17.4.2020 ...

1.A, 03. 04, AJ - PL, od 30.3. do 3.4.2020 ...

1.B, 03. 04, Domácí výuka na týden 14. 4. - ...

5.r., 02. 04, Shrnutí zadaného učiva 30.3. - ...

3.A, 01. 04, Učivo na 2.4. a 3. 4.2020 ...

4.A, 01. 04, Učivo na dny 2.4. - 3.4.2020 ...

2.A, 31. 03, Domácí škola 1. - 3. 4. ...

5.r., 31. 03, Dobrovolný domácí úkol - ??? ...

4.r., 31. 03, Dobrovolný domácí úkol - vodní ...

2.r., 31. 03, Čtrnáctidenní plán od 27. 3. d ...

2.B, 31. 03, Domácí škola na dny 1. - 3. 3. ...

4.B, 31. 03, Hudební výchova - referáty SIM ...

1.A, 31. 03, " Domácí příprava " - od 30. 3 ...

5.r., 31. 03, Práce z přírodovědy na týden o ...

1.A, 30. 03, AJ - PL ( Vv + M ), od 25.3. d ...

4.A, 30. 03, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...

4.A, 30. 03, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...

4.A, 30. 03, Sloh - vyprávění příběhu podle ...

4.r., 30. 03, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

4.A, 30. 03, Učivo na dny 30.3.-1.4.2020 ...

2.B, 30. 03, Domácí škola na dny 30.,31. 3. ...

1.B, 30. 03, Den a noc - pracovní list ...

1.B, 30. 03, Dopisy Aničce ...

1.B, 30. 03, Písanka podruhé ...

1.B, 30. 03, Přehled učiva ke zvládnutí v t ...

2.A, 29. 03, Domácí výuka 30. - 31.3. ...

5.r., 29. 03, Čtrnáctidenní plán 30.3. - 10. ...

3.A, 29. 03, Učivo na 30.3. - 1.4.2020 ...

3.B, 29. 03, Učivo na dny 30. a 31. 3. ...

4.B, 29. 03, Anglický jazyk 30.3. - 3.4.202 ...

1.A, 29. 03, Učivo od 30.3. do 3.4.2020 ...

5.r., 26. 03, Shrnutí zadaného učiva 23. - 2 ...

3.A, 25. 03, Učivo na 26. - 27.3.2020 ...

4.A, 25. 03, Učivo na 26. - 27.3. 2020 ...

5.r., 25. 03, Osobnosti národního obrození ...

4.B, 25. 03, Úkol(y) na dobu od 23.-27.3.20 ...

3.B, 24. 03, Fotografie 3.b únor 2020 ...


Projekt Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


Evropské unie – Pospolu u stolu


Evropské unie – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Učivo na dny 16.-20.3., díl 1.

Datum: 16.03  Zadal: Krakowitzer   Třída: 4.B  kategorie: Článek  Přiložený soubor: Ke stažení   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Vážení rodiče,
děkuji za mnohé zpětné vazby a práci, kterou se svými dětmi děláte. Co že nás to tedy bude v týdnu čekat? Stále platí učivo z minulého týdne, to by však již mělo být z větší části hotové. Tento týden k němu přibývá:
Matematika- děti si opakují a procvičují písemné sčítání, odčítání, násobení  a dělení - ať pokračují v MINUTOVKÁCH podle času a chuti
- PS, str. 28,29 - tady by děti již měly mít hotovo, přejdou tedy na stranu 30/1-6: pamětné sčítání a odčítání, procvičují si počítání zpaměti i násobilkuGeometrie
- PS str. 50/1,2,3 = druhy trojúhelníků, děti trénují rýsování trojúhelníků pomocí kružítka. Dále změří strany a vypočítají obvod (str. 50/4)
Český jazyk- děti se učí skloňovat podstatná jména rodu středního
- U, str. 56/7a,b - doplněná slova napíší do sešitu pod sebe a vedle vzor
- U, str. 56/8 a 57/2 to samé(58/2 je náročné, ať děti dají pozor na zadání - pomoc najdou v modré tabulce na str. 56)
Sloh
- U str. 52/3 - vzor osnovy najdou v  sešitě - Sloh na začátku
Čtení
- U str. 57/1 a,b,c   
   57/1b - hledají nějakou pověst o Praze a zapíší ji do čtenářského deníku
Přírodověda
Do sešitu ať si děti zakreslí obrázek, jak se mění tvar pohoří zvětráváním (U, str. 15)
U, str. 16 - děti si přečtou úvod a zjistí, z čeho se skládají horniny.
Do sešitu si děti zapíší, jak vznikají vyvřelé, usazené  a přeměněné horniny.
(Tady je úplně ideální využít počasí a vyrazit do přírody pozorovat a zkoumat, co okolo sebe najdou - návod najdou v U, str. 16 - modrý rámeček nahoře)
Vlastivěda
V příloze je vložen list na Moravskoslezský kraj. Prosím o vypracování úkolů a dále o převedení obsáhlého textu ve spodní části do myšlenkové mapy.
Pracovní činnosti
Kdo dá píšťalku , má u mě pytlík bonbónů:)
Závěrem vzkaz pro děti od paní učitelky Šťastné:
"Moc na Vás myslím, opatrujte se. Foto vypracovaných úkolů z ČJ U, str. 57/2 a 58/2 mi zašlete ke kontrole na adresu ilona.stastna@kutnohorska.cz Pracujte pečlivě, i když nejste ve škole, hlavně si opakujte to, co jsme se učili"
Výše uvedené úkoly prosíme (vzhledem k pěknému počasí v týdnu - děti hybaj na vzduch a cvičit) zaslat do neděle 22.3. do 23:59 hodin.
V průběhu dne Vás ještě kontaktuji ohledně možných způsobů on-line výuky.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Vojtěch Krakowitzer

Počet příspěvků: