Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

2.B, 06. 04, Domácí škola na den 8. 4. 2020 ...

1.A, 06. 04, " Domácí příprava " - od 6. 4. ...

4.B, 06. 04, Anglický jazyk 6. - 7.4. ...

3.B, 06. 04, Učení na 6. a 7. 4. ...

1.B, 06. 04, Učivo k zvládnutí před Velikon ...

4.B, 06. 04, Učivo na dny 6.4.-8.4.2020 ...

2.A, 05. 04, Domácí škola 6. - 8. 4. ...

1.A, 05. 04, Učivo od 6. 4. do 9. 4. 2020 ...

3.A, 05. 04, Učivo na 6.4. - 8.4. ...

2.B, 05. 04, Domácí škola na dny 6.,7. 4. 2 ...

1.r., 04. 04, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

2.A, 03. 04, Domácí škola ( Pč ) - Origami, ...

4.A, 03. 04, Domácí škola ( Pč ) - Origami, ...

3.r., 03. 04, Plán výuky 30.3. - 17.4.2020 ...

1.A, 03. 04, AJ - PL, od 30.3. do 3.4.2020 ...

1.B, 03. 04, Domácí výuka na týden 14. 4. - ...

5.r., 02. 04, Shrnutí zadaného učiva 30.3. - ...

3.A, 01. 04, Učivo na 2.4. a 3. 4.2020 ...

4.A, 01. 04, Učivo na dny 2.4. - 3.4.2020 ...

2.A, 31. 03, Domácí škola 1. - 3. 4. ...

5.r., 31. 03, Dobrovolný domácí úkol - ??? ...

4.r., 31. 03, Dobrovolný domácí úkol - vodní ...

2.r., 31. 03, Čtrnáctidenní plán od 27. 3. d ...

2.B, 31. 03, Domácí škola na dny 1. - 3. 3. ...

4.B, 31. 03, Hudební výchova - referáty SIM ...

1.A, 31. 03, " Domácí příprava " - od 30. 3 ...

5.r., 31. 03, Práce z přírodovědy na týden o ...

1.A, 30. 03, AJ - PL ( Vv + M ), od 25.3. d ...

4.A, 30. 03, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...

4.A, 30. 03, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...

4.A, 30. 03, Sloh - vyprávění příběhu podle ...

4.r., 30. 03, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

4.A, 30. 03, Učivo na dny 30.3.-1.4.2020 ...

2.B, 30. 03, Domácí škola na dny 30.,31. 3. ...

1.B, 30. 03, Den a noc - pracovní list ...

1.B, 30. 03, Dopisy Aničce ...

1.B, 30. 03, Písanka podruhé ...

1.B, 30. 03, Přehled učiva ke zvládnutí v t ...

2.A, 29. 03, Domácí výuka 30. - 31.3. ...

5.r., 29. 03, Čtrnáctidenní plán 30.3. - 10. ...

3.A, 29. 03, Učivo na 30.3. - 1.4.2020 ...

3.B, 29. 03, Učivo na dny 30. a 31. 3. ...

4.B, 29. 03, Anglický jazyk 30.3. - 3.4.202 ...

1.A, 29. 03, Učivo od 30.3. do 3.4.2020 ...

5.r., 26. 03, Shrnutí zadaného učiva 23. - 2 ...

3.A, 25. 03, Učivo na 26. - 27.3.2020 ...

4.A, 25. 03, Učivo na 26. - 27.3. 2020 ...

5.r., 25. 03, Osobnosti národního obrození ...

4.B, 25. 03, Úkol(y) na dobu od 23.-27.3.20 ...

3.B, 24. 03, Fotografie 3.b únor 2020 ...


Projekt Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


Evropské unie – Pospolu u stolu


Evropské unie – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Domácí škola 18. – 20. 3.

Datum: 17.03  Zadal: opltova   Třída: 2.A  kategorie: Článek   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Domácí škola 18. – 20. 3.

ČJ
Diktát
- učebnice 65/14 (strana 65, cvičení 14) – napsat jako diktát do sešitu na češtinu
Nejdříve celý text přečíst, zopakovat, kde se píše velké písmeno, co je za větou apod., v průběhu diktátu už neupozorňovat. Diktujte i/y v případě, že se nebude jednat o měkké a tvrdé slabiky, ale gramatiku, kterou ještě neznají. Diktát opravte tužkou nebo jinou barvou, než je červená. Diktát spolu pak projděte a případně napište opravu.

Doplňovačka

- PL „18-20_Doplňovačka“ (text najdete na disku v sekci Pracovní listy ke stažení nebo v příloze mailu)
Písanka
Tentokrát necháme písanku odpočinout, místo ní si krasopisně přepište do sešitu z čj 2 básničky, které najdete v PL „Zvířata“ (PL je na disku a v příloze mailu). Básničky nepřepisujte naráz, doporučuji jednu přepsat ve středu a druhou v pátek.
Online cvičení
https://www.onlinecviceni.cz/exc/list_topic_cj1.php
rozklikni odkaz → Pro 2. ročník → 08. Souhlásky na konci slov → 02 Souhlásky d-t a 03 souhlásky ď-ť

http://www.rysava.websnadno.cz/Cesky-jazyk-2rocnik.html
Rozklikni si odkaz, podívej se na seznam, procvič si cokoliv, co jsme se již učili. Každý si vyplní minimálně 3 cvičení z tohoto webu, cvičení si vybírají děti na základě toho, co si potřebují procvičit.
Pokyny:
- vyplň cvičení on-line
- klikni na „Zkontrolovat“
- zmáčkni na klávesnici PrtSc = tím zkopíruješ vyplněné cvičení
- otevři v počítači malování
- zmáčkni Ctrl+v
- ulož soubor pod názvem testu (příklad: souhlásky d-t)
- napiš opravu špatně vyplněných slov do sešitu
- uložený soubor nahraj na disk, opravu slov vyfoť a také nahraj na disk
PRV
- učebnice strana 30-31: přečíst + odpovědět na otázky (čti dál a dozvíš se znění otázek)
- podívat se na video o Lidském těle https://www.youtube.com/watch?v=yZJWmg-5G0A

Otázky
Nejprve si přečti celou stranu 30 a 31 v učebnici. Potom se podívej na tyto otázky. Během vypracování otázek nech učebnici otevřenou a vyhledávej si odpovědi v textu. Odpovědi napiš na volný papír (ideálně linkovaný). Po tom, co rodiče tvůj úkol vyfotí a nahrají na google disk, papír nevyhazuj, ale vlož si jej do složky.
1. Nakresli sebe a pojmenuj své jednotlivé části těla.
2. Napiš, z jakých základních částí se skládá tělo.
3. Co rozvádí po těle živiny?
4. Čím je chráněn povrch těla?
5. Vypiš všechny naše smysly.

Dobrovolný úkol: PL- „Popletené popisky“ (je to šifra a není jednoduchá, výzva i pro rodiče 😉 )



ČTENÍ
- každý den barevný projekt „Voskovky“ + splnění úkolu ke každému dopisu (všechny materiály jsou na google disku)
- čtení vlastní knihy – kdo již dočetl knihu na březen, udělá si zápis do čtenářského listu a bude číst další knihu
PL „Požár u Kalousků“ (text najdete na disku v sekci Pracovní listy ke stažení nebo v příloze mailu)
- přečíst třikrát: poprvé jen číst, podruhé děti vyhledají křestní jména ukrytá v textu (celkem jich je 39, minimum pro splnění úkolu je 15), potřetí si děti text opět jen přečtou
- nalezená jména buď vypište na volný papír (ideálně linkovaný) nebo zakroužkujte v textu
- na tomto PL jsou ještě hádanky, kdo chce, může si je přečíst také, ale nejsou povinné 😊




AJ
- PS str. 19 – vyplnit křížovku; všechna slovíčka by děti měly znát, kdo si nějaké nepamatuje, nebo si není jistý, jak se slovíčko píše, podívá se na předchozí stránky v pracovním sešitě, případně má k dispozici internet nebo slovník
- PS str. 20 – vybarvi cestu, kterou se Ruby vydá hledat Spika. Po cestě Ruby potká několik potravin. Vybarvi všechny potraviny, které Ruby potká a napiš k nim jejich anglický název (=pokud Ruby potká těstoviny, vybarvíš těstoviny a vedle nich napíšeš slovo „pasta“)
M
- naučit se zpaměti násobky 4 a 5
- PL 18-20.3._matematika
- Doktor – úlohy: zápis (kdo umí), výpočet, odpověď do sešitu na matematiku

Počet příspěvků: