Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

2.B, 06. 04, Domácí škola na den 8. 4. 2020 ...

1.A, 06. 04, " Domácí příprava " - od 6. 4. ...

4.B, 06. 04, Anglický jazyk 6. - 7.4. ...

3.B, 06. 04, Učení na 6. a 7. 4. ...

1.B, 06. 04, Učivo k zvládnutí před Velikon ...

4.B, 06. 04, Učivo na dny 6.4.-8.4.2020 ...

2.A, 05. 04, Domácí škola 6. - 8. 4. ...

1.A, 05. 04, Učivo od 6. 4. do 9. 4. 2020 ...

3.A, 05. 04, Učivo na 6.4. - 8.4. ...

2.B, 05. 04, Domácí škola na dny 6.,7. 4. 2 ...

1.r., 04. 04, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

2.A, 03. 04, Domácí škola ( Pč ) - Origami, ...

4.A, 03. 04, Domácí škola ( Pč ) - Origami, ...

3.r., 03. 04, Plán výuky 30.3. - 17.4.2020 ...

1.A, 03. 04, AJ - PL, od 30.3. do 3.4.2020 ...

1.B, 03. 04, Domácí výuka na týden 14. 4. - ...

5.r., 02. 04, Shrnutí zadaného učiva 30.3. - ...

3.A, 01. 04, Učivo na 2.4. a 3. 4.2020 ...

4.A, 01. 04, Učivo na dny 2.4. - 3.4.2020 ...

2.A, 31. 03, Domácí škola 1. - 3. 4. ...

5.r., 31. 03, Dobrovolný domácí úkol - ??? ...

4.r., 31. 03, Dobrovolný domácí úkol - vodní ...

2.r., 31. 03, Čtrnáctidenní plán od 27. 3. d ...

2.B, 31. 03, Domácí škola na dny 1. - 3. 3. ...

4.B, 31. 03, Hudební výchova - referáty SIM ...

1.A, 31. 03, " Domácí příprava " - od 30. 3 ...

5.r., 31. 03, Práce z přírodovědy na týden o ...

1.A, 30. 03, AJ - PL ( Vv + M ), od 25.3. d ...

4.A, 30. 03, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...

4.A, 30. 03, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...

4.A, 30. 03, Sloh - vyprávění příběhu podle ...

4.r., 30. 03, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

4.A, 30. 03, Učivo na dny 30.3.-1.4.2020 ...

2.B, 30. 03, Domácí škola na dny 30.,31. 3. ...

1.B, 30. 03, Den a noc - pracovní list ...

1.B, 30. 03, Dopisy Aničce ...

1.B, 30. 03, Písanka podruhé ...

1.B, 30. 03, Přehled učiva ke zvládnutí v t ...

2.A, 29. 03, Domácí výuka 30. - 31.3. ...

5.r., 29. 03, Čtrnáctidenní plán 30.3. - 10. ...

3.A, 29. 03, Učivo na 30.3. - 1.4.2020 ...

3.B, 29. 03, Učivo na dny 30. a 31. 3. ...

4.B, 29. 03, Anglický jazyk 30.3. - 3.4.202 ...

1.A, 29. 03, Učivo od 30.3. do 3.4.2020 ...

5.r., 26. 03, Shrnutí zadaného učiva 23. - 2 ...

3.A, 25. 03, Učivo na 26. - 27.3.2020 ...

4.A, 25. 03, Učivo na 26. - 27.3. 2020 ...

5.r., 25. 03, Osobnosti národního obrození ...

4.B, 25. 03, Úkol(y) na dobu od 23.-27.3.20 ...

3.B, 24. 03, Fotografie 3.b únor 2020 ...


Projekt Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


Evropské unie – Pospolu u stolu


Evropské unie – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Učivo na týden od 23. do 27. března

Datum: 20.03  Zadal: vesela   Třída: 1.B  kategorie: Článek  Přiložený soubor: Ke stažení   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Přehled učiva na týden od 23. do 27. března

Písanka: strany 2, 3, 4, 5, 6

Slabikář: strana 52, 53, 54, 55 – nové písmenko H – vyvození písmene písmenkovou pohádkou a pracovním listem v příloze. Opět pojmenováváme slova začínající hláskou H, čteme nejprve slabiky v červeném domečku, můžete je například říkat a děti je hledají a vyškrtávají. Ze slabik pod černobílým obrázkem lze skládat slova (slabika horního a slabika z dolního řádku vytvoří slovo).

Pohádku O Smolíčkovi jsme s dětmi četly, můžete si v příloze přečíst obrázkovou pohádku. Děti mohou převyprávět, nakreslit jezinky…

V příloze ještě jeden zábavný pracovní list.

Dopis – slabikář strana 35 – přečtěte si, řekněte si, jak se píše dopis, že má vždy oslovení a rozloučení s podpisem.

Matematika: počítáme do 16 – v příloze jsou čísla od 0 do 20 k rozstříhání – vyberte vždy dvě čísla a děti porovnávají, které je větší, které je menší. (Vyberu 16 a 12, děti čtou 16 je větší než 12.)
Strana 18 – cvičení 3, cvičení 4 (má více řešení, můžete hledat…), hra dobrovolně, cvičení označené červeným čtverečkem
Strana 19/1, 2, 3, 4 – při potížích postupovat obdobně jako u cvičení ze strany 18
Strana 21/1,3 (do prázdného trojúhelníku vytvoř vlastní čísla neposedy a dej vyřešit třeba tatínkovi)
K procvičování tři listy v příloze.

Hra smyčky: U čísel k rozstříhání v příloze jsou příklady. Vždy sloupeček deseti příkladů označených stejným symbolem patří k sobě. Příklady si děti po sloupečcích rozstříhají a z jednoho sloupečku se vytvoří kruh tím způsobem, že vezmu příklad, vypočítám ho a jako další příklad dám ten lísteček, který začíná daným výsledkem předchozího příkladu (vezmu příklad 5+3, výsledek je 8, takže za tento lísteček vyberu příklad, který začíná 8, tedy 8-6, vypočítám, výsledek je 2, za něj tedy položím příklad začínající 2 tedy 2+7 …. A tak pokračuji, až vytvořím z deseti příkladů daného sloupečku kruh). Celkem 4 sloupečky = 4 kruhy.

Prvouka: Procvičujte hodiny – čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá, povídejte si, co děláte kterou denní dobu – ráno, dopoledne, v poledne, odpoledne, večer, v noci, o půlnoci, jak se liší život v přírodě ve dne a v noci, která zvířátka jsou aktivní ve dne, která naopak v noci. Pokud Vás nic nenapadá, mrkněte na https://www.svojtka.cz/shop/kniha/3802-co-se-deje-v-noci

Vypracujte pracovní list DEN,NOC – dokreslete obrázek, jak by mohl vypadat ve dne a jak v noci – můžete dokreslovat, pojmout obrázek jako koláž (vystřihovat z časopisů a dolepit), kombinovat obojí…

Přeji pevné zdraví, poklidný nadcházející víkend i celý týden.

S pozdravem Kateřina Veselá

Počet příspěvků: