Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...

2.r., 19. 05, Čtrnáctidenní plán od 12. 5. d ...

1.B, 18. 05, Slon - čtení s porozuměním ...

1.B, 18. 05, Domácí pátračka ...

1.A, 18. 05, " Domácí příprava " od 18. 5. ...

2.B, 18. 05, Domácí škola na dny 18., 19. 5 ...

1.B, 18. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 18. 05, Přírodověda - úkol do 22. 5. ...

5.r., 18. 05, Přírodověda - online výuka 14. ...

1.r., 18. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 18. 05, Témata na období 18.5.-22.5.20 ...

3.B, 18. 05, Učivo do 22. 5. ...

4.B, 18. 05, Anglický jazyk ...

3.A, 17. 05, Učivo na 18.5. - 22.5.2020 ...

1.A, 17. 05, Učivo od 18. 5. do 22. 5. 2020 ...

2.A, 15. 05, Domácí škola 18. – 22.5. ...

1.r., 15. 05, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 05, Shrnutí učiva 11. - 15.5.2020 ...

4.B, 14. 05, Anglický jazyk ...

4.A, 13. 05, Učivo na dny 11.5. - 15.5.2020 ...

4.r., 13. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

4.r., 13. 05, Po(d)klady z hodin ...

2.B, 13. 05, Domácí škola na dny 13. - 15. ...

2.A, 12. 05, Domácí škola 13.-15.5. ...

5.r., 12. 05, Podklady z hodin ...

1.B, 12. 05, Svátek maminek 10. 5. 2020 ...

3.B, 11. 05, Učivo do konce týdne 15.5. ...

4.r., 11. 05, Dobrovolný domácí úkol - palác ...

5.r., 11. 05, Dobrovolný domácí úkol - vodoj ...

4.B, 11. 05, Angličtina ...

1.B, 11. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

1.A, 11. 05, " Domácí příprava " od 11. 5. ...

1.A, 11. 05, Učivo od 11. 5. do 15. 5. 2020 ...

4.B, 10. 05, Témata na období 11.5.-15.5.20 ...

2.A, 10. 05, Domácí škola 11. - 12.5. ...

3.A, 10. 05, Učivo na 11.5. - 15.5. ...

5.r., 08. 05, Čtrnáctidenní plán 11. - 22.5. ...

2.B, 07. 05, Domácí škola na dny 11., 12. 5 ...

5.r., 07. 05, Shrnutí zadaného učiva 4. - 7. ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Témata na období 11.5.-15.5.2020

Datum: 10.05  Zadal: Krakowitzer   Třída: 4.B  kategorie: Článek  Přiložený soubor: Ke stažení   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Vážení rodiče, tento týden nás čeká následné, se vzkazem na začátku:
„Milé děti,
ještě pokračujeme v našem domácím vzdělávání. Musím vás pochválit, že mi posíláte vypracované úkoly.Vidím, že pilně pracujete a rodiče vám pomáhají, moc jim za to děkuji. Moji pomoc máte na telefonu 723 107 088 , ale můžeme si i klidně jen povídat. Kvapem se blíží konec školního roku a budou prázdniny, opravdové bez učení. Zopakujeme si ale ještě všechno, co jsme se naučili. Ilona Šťastná.“

Z matematiky máme souhrnné opakování v PSstr. 12 – 13, procvičujeme si písemné sčítání a odčítání. Na str.14 v PS si přečtěte, co je to zlomek /je to kus nebo část celku/, jak ho znázornit najdete v příloze, vyzkoušejte si zadání a tvořte vlastní příklady zlomků, které používáme v praxi / čtvrt koláče, půlku chleba/. Zkusíme si narýsovat rovnoběžník v PS str. 32, jistě víte, jak rýsujeme rovnoběžky, tak vám to půjde lehce.

V českém jazyce nás čeká určování vzorů podstatných jmen rodu mužského.V učebnici máme na str. 74 –75 různá zadání k procvičení vzoru PÁN, doplňujte tužkou, skloňujte ústně, pozor na i a y, rozlišujeme, která podstatná jména jsou životná a neživotná, čtěte pozorně.V PS doplňte úkoly na str.16. Zkuste napsat pozvánku dětem i rodičům na znovuotevření školy nebo vystoupení žáků. Vzor je v učebnici na str. 98 dole /žlutý rámeček/, podívejtese na to, aby vám tam nic nechybělo. Čtení s porozuměním -určujeme světové strany – Mary Poppinsová str. 48-49. Vlastní četbu si zapisujte do čtenářského deníku. 

Na výletech v přírodě se učíme přírodovědu jen tím, že pozorujeme přírodu a co se v ní děje. Od podzimu už znáte přírodní společenstvo park a les. Zopakujeme si v učebnici na str.66-71, vypište si , které organismy najdeme na louce str. 72-73 a další, které znáte a patří do společenství louka.
Moc vás všechny zdravím,užívejte si krásné jaro doma i v přírodě. Ilona Šťastná

Vlastivěda
Milé děti, už za sebou máme test, něco málo z historie, trocha státní moci a tak - tak to zkusíme dát dohromady. Můžete si pro inspiraci přečíst zajímavosti na této adrese a naposledy pošlete paní Helenku na výlet - už byla v západních Čechách, na jižní Moravě a teď jí čeká lidu prázdná Praha. Čili: sepište putování paní Helenky po Praze. Bude v něm logicky uspořádaná cesta (odněkud někam), minimálně 5 památek (technických, kulturních, církevních,...), úvod a závěr. Už bychom to měli umět, čili pokuste se o životní dílo:) Kdybyste nevěděli co a jak, vyplatí se do Prahy podívat. Je to pěkné město:)
S pozdravem a přáním všeho nej
Ilona Šťastná a Vojěch Krakowitzer

Počet příspěvků: