Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...

2.r., 19. 05, Čtrnáctidenní plán od 12. 5. d ...

1.B, 18. 05, Slon - čtení s porozuměním ...

1.B, 18. 05, Domácí pátračka ...

1.A, 18. 05, " Domácí příprava " od 18. 5. ...

2.B, 18. 05, Domácí škola na dny 18., 19. 5 ...

1.B, 18. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 18. 05, Přírodověda - úkol do 22. 5. ...

5.r., 18. 05, Přírodověda - online výuka 14. ...

1.r., 18. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 18. 05, Témata na období 18.5.-22.5.20 ...

3.B, 18. 05, Učivo do 22. 5. ...

4.B, 18. 05, Anglický jazyk ...

3.A, 17. 05, Učivo na 18.5. - 22.5.2020 ...

1.A, 17. 05, Učivo od 18. 5. do 22. 5. 2020 ...

2.A, 15. 05, Domácí škola 18. – 22.5. ...

1.r., 15. 05, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 05, Shrnutí učiva 11. - 15.5.2020 ...

4.B, 14. 05, Anglický jazyk ...

4.A, 13. 05, Učivo na dny 11.5. - 15.5.2020 ...

4.r., 13. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

4.r., 13. 05, Po(d)klady z hodin ...

2.B, 13. 05, Domácí škola na dny 13. - 15. ...

2.A, 12. 05, Domácí škola 13.-15.5. ...

5.r., 12. 05, Podklady z hodin ...

1.B, 12. 05, Svátek maminek 10. 5. 2020 ...

3.B, 11. 05, Učivo do konce týdne 15.5. ...

4.r., 11. 05, Dobrovolný domácí úkol - palác ...

5.r., 11. 05, Dobrovolný domácí úkol - vodoj ...

4.B, 11. 05, Angličtina ...

1.B, 11. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

1.A, 11. 05, " Domácí příprava " od 11. 5. ...

1.A, 11. 05, Učivo od 11. 5. do 15. 5. 2020 ...

4.B, 10. 05, Témata na období 11.5.-15.5.20 ...

2.A, 10. 05, Domácí škola 11. - 12.5. ...

3.A, 10. 05, Učivo na 11.5. - 15.5. ...

5.r., 08. 05, Čtrnáctidenní plán 11. - 22.5. ...

2.B, 07. 05, Domácí škola na dny 11., 12. 5 ...

5.r., 07. 05, Shrnutí zadaného učiva 4. - 7. ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Témata na období 18.5.-22.5.2020

Datum: 18.05  Zadal: Krakowitzer   Třída: 4.B  kategorie: Článek  Přiložený soubor: Ke stažení   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Milé děti, stále ještě pracujeme doma, ale to nevadí, každý máte svůj styl a jde vám to dobře. Chválím vás, že se učíte pracovat samostatně, rodiče mají své práce také hodně.
Vím, že máte rády hry, učení je také vlastně hra s čísly a písmeny. Budeme si tedy hrát.

V matematice se zlomky, vyzkoušejte si rozstřihnout čtvrtku papíru na půl / na 2 kusy/ Dostanete 2 poloviny, ty také přestřihněte na půl a máte ze čtvrtky už čtyři díly, tedy 4 čtvrtiny.
Pokračujte dál a stříhejte a skládejte, vybarvujte si je. Rozdělovat na části, tedy zlomky, můžete i bombóny nebo kostky. Třeba, když jich je celkem 10 to je 10 desetin, jeden bonbon je jedna desetina. Kolik bonbónů je jedna čtvrtina z 10. Rozdělíte 10 na 4 díly. Dále můžeme tyto čtvrtiny sčítat, odčítat i násobit. Kolik budou dvě čtvrtiny z 10 ?.......( 10:4). 2=2.2=4
I pravítko nebo 1 m lze rozdělit na dm, cm, mm.... budou to desetiny, setiny a tisíciny.
V PS počítáme zadání na str. 14 a 15. Procvičíme si ještě jednotky délky na str. 18.
Zopakujeme si také v PS str. 34 a 35 konstrukci obdélníku, rýsovat kolmice a rovnoběžky umíme, vypočítat obvod obdélníku už bude hračka.

V českém jazyce pokračujeme v procvičování a určování vzorů podstatných jmen rodu mužského v PS na str. 17- 19, v učebnici je to str. 76 – 79, čtěte pozorně, postupujte pomalu a doplňujte jen tužkou slabě do učebnice, pak si to hned kontrolujte, zda je to správně.
Přečteme si České dějiny očima psa v ČsP str. 58-59 a jaké znáte české hory?

A ještě něco z přírodovědy, možná se vydáte na výlet a poznáte nějaké přírodní společenstvo řeku, rybník, jezero, ale i okolí lidských obydlí, zahradu, park a pole. Všímejte si rostlin i živočichů, zapište si, co jste viděly, které rostliny a živočichy jste poznaly. Pomoc najdete jistě v U str.71-75, ale i v jinde.
Vyberte si jedno společenstvo, které se vám líbí a vypracujte referát či prezentaci, to mi pošlete, ilustrace i foto se hodnotí, moc se na to těším. A ještě tu máme jeden dlouhodobý pokus, návod je v příloze, naklíčenou bramboru potom zasaďte do pytle se zeminou, velkého květináče nebo někde v zahradě. Pozorujte a zapisujte, kdy vyrostou listy, květy, jak často zaléváte, přidáváte zeminu..... Zápis pokusu i výsledek v říjnu vyhodnotíme – kolik jste vypěstovaly z jedné hlízy novýchnbrambor? Přeji vám hodně zdaru a pěstitelských úspěchů. Ilona Šťastná

A ještě něco z vlastivědy - čeká nás poslední týden samostudia, tak se podíváme, co jsme se naučili - dokončíme sousední státy ČR a v úterý s dětmi OSN. Omlouvám se, ale z organizačních důvodů nebude páteční hodina.
V příloze jsou vloženy dva soubory - jeden s údaji a druhý s úkoly. Málo toho není, je to na celý týden:)

S pozdravem a přání pěkného dne
Ilona Šťastná a Vojtěch Krakowitzer

Počet příspěvků: