Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 09. 07, Celá škola čte dětem - čtvrťác ...

1.B, 03. 07, Náš badatel Hugo a jeho kamará ...

1.B, 01. 07, Poslední školní den 30.6.2017 ...

1.A, 29. 06, Školní akademie 28. 6. 2017 ...

2.r., 29. 06, Člověče, nezlob se ...

1.B, 28. 06, Školní akademie 2016/2017 - ( ...

1.r., 28. 06, Školní akademie - generálka. ...

1.B, 27. 06, Obrázky a slova na slabiku a s ...

1.B, 27. 06, Obrázky a slova na slabiku a s ...

1.B, 27. 06, Motýl očima dětí ...

2.r., 27. 06, Známky ...

3.r., 27. 06, Plavecký výcvik 3. a 4. ročník ...

4.r., 27. 06, Výlet do Zlenic a Harry Potter ...

1.B, 27. 06, Co jsme dělali 27.6.2017 + dom ...

1.A, 27. 06, Co jsme dělali 27. 6. 2017 + d ...

2.r., 26. 06, Toulcův Dvůr 26.6.2017 ...

1.B, 26. 06, Náš badatel Hugo je pořád na c ...

2.r., 26. 06, Čtvrteční výuka a divadlo ...

1.B, 26. 06, Co jsme dělali 26.6.2017 + dom ...

1.A, 26. 06, Co jsme dělali 26. 6. 2017 + d ...

2.r., 23. 06, Nové informace ...

1.A, 23. 06, Co jsme dělali 23. 6. 2017 + d ...

1.r., 22. 06, iQLANDIE a iQPARK Liberec - 19 ...

1.r., 22. 06, Není klapka jako klapka - hude ...

2.r., 22. 06, Co jsme dělali 22.6.2017 + dom ...

1.B, 22. 06, Co jsme dělali 22.6.2017 + dom ...

1.A, 22. 06, Co jsme dělali 22. 6. 2017 + d ...

4.r., 21. 06, VÝLET DO ZLENIC DŮLEŽITÉ ...

1.A, 21. 06, Co jsme dělali 21. 6. 2017 + d ...

1.B, 21. 06, Co jsme dělali 21.6.2017 + dom ...

2.r., 20. 06, Toulcův Dvůr 26.6.2017 ...

2.r., 20. 06, Netradiční sporty ...

1.A, 20. 06, Co jsme dělali 20. 6. 2017 + d ...

1.B, 20. 06, Co jsme dělali 20.6.2017 + dom ...

2.r., 19. 06, Bubnování ...

3.r., 19. 06, Plán výuky 19.6.-30.6.2017 ...

1.r., 19. 06, Návrat ze školního výletu z Li ...

4.r., 19. 06, Výlet na Vyšehrad aneb Za dalš ...

1.r., 16. 06, Informace k výletu do Liberce ...

2.r., 15. 06, Tělesná výchova ...

2.r., 15. 06, Co jsme dělali 15.6.2017 + dom ...

1.B, 15. 06, Co jsme dělali 15.6.2017 + dom ...

1.A, 15. 06, Co jsme dělali 15. 6. 2017 + d ...

2.r., 14. 06, Domácí úkoly ...

1.A, 14. 06, Co jsme dělali 14. 6. 2017 + d ...

1.B, 14. 06, Co jsme dělali 14.6.2017 + dom ...

5.r., 13. 06, Příběhy bezpráví ...

5.r., 13. 06, Rozumíme penězům ...

2.r., 13. 06, Fotografie ...

1.A, 13. 06, Co jsme dělali 13. 6. 2017 + d ...

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , Školní jídelna: 272 700 100

Základní informace o škole

Název školy: Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36

Učební dokument: Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání - Tvořivá škola

: 70 92 62 80

IZO: 102 337 471

REDIZO: 600 041 336

Ředitel školy (statutární orgán): Miroslav Ferkl

Zástupce ředitele školy (zástupce statutárního orgánu): Zina Kutová

Adresa sídla: Kutnohorská 36, Praha 10 - Dolní Měcholupy, 109 00

Satelitní snímek okolí naší školy

Mapa okolí školy

 

ZŠ Kutnohorská je rodinná škola (pouze s prvním stupněm) s příjemným prostředím, individuálním přístupem a pochopením učitelů. Školní program je nastaven tak, aby umožnil osobnostní rozvoj každého žáka, aby rozvíjel talent, nadání a zájmy. Respektuje osobní maximum a individuální potřeby žáka. Hodnotíme klasifikací i slovně a zavádíme i sebehodnocení žáků. Každý žák má možnost podílet se na činnosti školního parlamentu. Svým zapojením ovlivňuje dění ve škole, průběh školních akcí apod. Žáci se mohou účastnit řady zajímavých školních i mimoškolních aktivit (adaptační kurz, ozdravné pobyty, lyžařsko-snowboardový kurz, široká nabídka zájmových kroužků).

Vize:

  • Škola, která poskytuje kvalitní vzdělání v přátelské a nekonfliktní atmosféře, kde se žáci a vyučující vzájemně respektují a rodiče mají možnost se podílet na dění ve škole. Žáci i učitelé zažívají úspěch a mají chuť se stále zlepšovat. Škola, do které byste rádi chodili.

Strategie:

  • Významný je důraz na otevřené partnerství, tedy zejména na rozvoj komunikace mezi učiteli a rodiči žáků, mezi školou a zřizovatelem a školskou radou,

  • úspěch školy je založen na prvním kroku, ten nese název POHODA PROSTŘEDÍ.

Poslání ZŠ Kutnohorská:

  • Poskytovat kvalitní vzdělání podle vytvořeného školního vzdělávacího programu,

  • spoluvytvářet vztah ke vzdělávání jako k celoživotnímu procesu,

  • podporovat sportování žáků, respektovat sport jako jednu ze základních zásad životního stylu.